Upptäck förtrollningen av godistillverkning i den andra säsongen av The Sweet Life

National Confectioners Association är tillbaka med ännu en säsong av sin prisbelönta streamingserie, The Sweet Life, som tar tittarna bakom kulisserna i konfektyrindustrin. I den andra säsongen får tittarna exklusiv tillgång till företag och människor som tillverkar choklad, godis, tuggummi och mint.

“The confectionery industry is the quintessential American manufacturing success story, and The Sweet Life shines a spotlight on the hard-working people who have mastered the craft of candy making,” säger John Downs, president och VD för National Confectioners Association. “Vi är stolta över att kunna presentera och berätta historierna om företagen och deras anställda på ett kraftfullt och medryckande sätt.”

Säsong två kommer att utforska några av de mest framstående företagen inom konfektyrindustrin runt om i USA. Dessa inkluderar American Licorice Company i La Porte, Indiana, Atkinson Candy Company i Lufkin, Texas, Enstrom Candies i Grand Junction, Colorado, Fannie May i North Canton, Ohio, Maud Borup i Le Center, Minnesota, Rocky Mountain Chocolate i Durango, Colorado, Stuckey’s i Wrens, Georgia och Taffy Town i Salt Lake City, Utah.

Konfektyrprodukter som choklad, godis, tuggummi och mint tillverkas i alla 50 delstater, och industrin sysselsätter nästan 58 000 arbetare i över 1 600 produktionsanläggningar runt om i landet. För varje jobb som skapas inom konfektyrtillverkning stöds ytterligare 11 jobb inom relaterade branscher. Totalt stöds nästan 700 000 amerikanska jobb av konfektyrindustrin.

The Sweet Life finns nu tillgänglig för streaming på NCASweetLife.com. National Confectioners Association är en ledande branschorganisation för den 48 miljarder dollar stora amerikanska konfektyrindustrin. Organisationen arbetar för att skapa en miljö där godistillverkare kan blomstra och ser till att choklad, godis, tuggummi och mint firas för sina bidrag till kultur, samhälle, ekonomi och vardagliga glädjeämnen. Konfektyrindustrin sysselsätter nästan 58 000 arbetare i över 1 600 produktionsanläggningar i alla 50 delstater och stödjer ytterligare 635 000 jobb inom relaterade områden. Den amerikanska konfektyrindustrin har åtagit sig att öka transparensen, erbjuda fler portionsriktlinjer och utbilda konsumenter om konfektyrens roll i en lycklig och balanserad livsstil. Läs mer på CandyUSA.com eller följ NCA på Facebook, Twitter och Instagram.

National Confectioners Association är tillbaka med ännu en säsong av sin prisbelönta streamingserie, The Sweet Life, som tar tittarna bakom kulisserna i konfektyrindustrin. I den andra säsongen får tittarna exklusiv tillgång till företag och människor som tillverkar choklad, godis, tuggummi och mint.

FAQ:

1. Vad är The Sweet Life?
The Sweet Life är en streamingserie som tar tittarna bakom kulisserna i konfektyrindustrin och ger exklusiv tillgång till företag och människor som tillverkar choklad, godis, tuggummi och mint.

2. Vilka företag kommer att utforskas i säsong två?
I säsong två kommer några av de mest framstående företagen inom konfektyrindustrin i USA att utforskas. Dessa inkluderar American Licorice Company, Atkinson Candy Company, Enstrom Candies, Fannie May, Maud Borup, Rocky Mountain Chocolate, Stuckey’s och Taffy Town.

3. Hur många jobb stöds av konfektyrindustrin?
Konfektyrprodukter tillverkas i alla 50 delstater i USA och industrin sysselsätter nästan 58 000 arbetare i över 1 600 produktionsanläggningar runt om i landet. För varje jobb som skapas inom konfektyrtillverkning stöds ytterligare 11 jobb inom relaterade branscher. Totalt stöds nästan 700 000 amerikanska jobb av konfektyrindustrin.

4. Var kan jag streama The Sweet Life?
Du kan streama The Sweet Life på NCASweetLife.com.

Definitioner:

– Konfektyrindustrin: Industrin som tillverkar choklad, godis, tuggummi och mint.
– Produktionsanläggningar: Platser där konfektyrprodukter tillverkas.
– Transparens: Att vara öppen och tydlig om produktionsprocesser och ingredienser.
– Portionsriktlinjer: Riktlinjer för lämpliga portionstorlekar för konfektyrprodukter.
– Konsumenter: Personer som köper och använder konfektyrprodukter.

Länkar:

CandyUSA.com (CandyUSA.com)
Facebook (Facebook)
Twitter (Twitter)
Instagram (Instagram)